неділя, 23 лютого 2014 р.
Модуль 9. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - давно минули ті часи, коли вчитель передав учням готові знання, відводячи останнім пасивну роль у навчальному процесі. Інформація в наш час накопичується в геометричній прогресії і неможливо забезпечити учня знаннями на всі випадки життя, тому потрібно не давати учневі готові знання,. а навчити здобувати необхідні знання самостійно, тобто розвивати навички самоосвіти. Найбільш ефективним в цьому плані , на мою думку, є метод проектів, під час роботи над яким учні визначають його тему, мету, необхідні ресурси і джерела інформації. В ході роботи над проектом вчитель може виявити прогалини у знаннях учнів і спрямувати їхню самоосвіту в необхідному напрямку. Але слід пам'ятати, що не всі учні здатні однаково засвоювати потрібні знання і до кожного учня необхідно здійснювати диференційований підхід.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар